آدمیزاده! دل داره! احساس داره! یهو دیدی...

-چیه باز چی شده؟
-هیچی
-پس چرا اینطوری زل زدی به خیابون؟
-گفتم که، چیزی نیست.
-چرا اینقدر وقت تلف میکنی؟! برو سر درسِت، با توام شادوَرد!
-میدونی چیه؟!
-چیه؟
-خیلی چیزا!
-یعنی چی؟
-یعنی همین! من همینم راحتم بزار!
-چشمم روشن! از کی تاحالا جواب بزرگترت رو میدی؟
- :|
- :/
.
.
چرا اینطوریه؟ تا میبینن تو خودتی، فکر و خیال برشون میداره! فک میکنن چه خبره!
آدمیزاده! دل داره! احساس داره! یهو دیدی گرفت! آره دل آدم میگیره هیچ دلیلی هم نداره! گاهی به خاطر شنیدن یه آهنگ که از قضا باهاش خاطره ای هم نداری یا شایدم اولین باره که میشنوی دلت میگیره و کلن آشفته میشی و سکوت لازم میشی! خودت رو به یه جای خلوت و فضایی سراسر سکوت تبعید میکنی تا افکارت رو مرتب کنی و دوباره همه چیو تو ذهنت سر جاش بذاری؛ بعضی ها رو بذاری جلو چشم، بعضیا رو قاب کنی به دیوار ذهنت، بعضیا رو بندازی ته قلبت و درش رو قفل کنی، بعضیا رو هم بندازی ته ریه هات! بعدش با یه دم عمیق و یه بازدم عمیق تر، پرتشون کنی بیرون!
آخه میدونی، آدمیزاده! دل داره! احساس داره! یهو دیدی...
۶ ۳
Super TeD
۰۳ مهر ۲۰:۳۱
مهم نیست بقیه چی میگن
مهم اینه خودتون چی فکر میکنین : )

پاسخ :

درسته ولی همه این عقیده رو ندارن متاسفانه
:)
פـریـر ...
۰۳ مهر ۲۱:۱۶
هوممم...درک می کنم چی میگی

پاسخ :

خوبه!
پرواز ...
۰۳ مهر ۲۱:۴۳
خیلی خوب میشد اگه اینجور وقتا اطرافیان درک میکردن و میذاشتن آدم توی خلوت خودش باشه....
ولی نمیذارن...البته فک میکنن میخوان کمک کنن :)

پاسخ :

اوهوم...به خیال خودشون دارن آدمو از این حال و هوا در میارن ولی...
Eli .
۰۳ مهر ۲۲:۵۳
دقیقا 2هفته پیشو اینجوری بودم.دلم میخواس تنها باشم فک کنم.اتفاقا خبری هم نبود.ولی خیلیا اینو گذاشتن ب پای عاشقی :|

پاسخ :

دقیقن تا میبینن تنهایی یاد شعر اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده... میوفتن!
Ali
۰۴ مهر ۱۴:۱۱
Afarin**harfe dele khili az dostan ro zadid*_*

پاسخ :

ممنون...لطف دارین
Unreal Rea
۰۹ مهر ۲۰:۰۰
حالا پستتو خوندم یاد این افتادم که یه بار کاغذ جلوم بود قلب نقاشی میکردم مامانم میگفت نه تو عاشق شدی:|حالا از من انکار از مادر اصرار که نه الا و بلا باید به من بگی کیه:|حالا کسی نبود واقعا وگرنه با اون همه اصرار حتما بش میگفتم 😂😂😂

پاسخ :

قلب کشیدن حرام است! یعنی عواقبش پای خودته:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان