اصن همین که محسن میگه:دی

مثل یک پروانه
داخل یک قوطی کبریت
آرزوهای من 
به خطر افتاده اند!!!
آتشم بزن خدا،
تا مرگ
این میراث جاودانه ی تمام اعصار
از روی این قفس تنگ پاک کند عبارتی را که میگوید:
بی خطر!!
خطر مرا تهدید میکند...میبینی؟؟

[محسن شیرالی]

+پیشنویس کردن حرف دل مزخرف ترین کار دنیاست و من همچنان مزخرف ترین کار دنیا رو انجام میدم.
++دارم یه تغییراتی تو زندگیم ایجاد میکنم، دعا کنید برام لدفن:دی
+++هجده سالگی خر است!
++++بیشتر بخندیم:دی بیشتر تر:دی

۴ ۳
ابو اسفنج بلاگفانی
۲۹ آبان ۰۰:۲۲
کم پست میذارین ها!

پاسخ :

عجب!
ابو خنخور دارم:(
نسیم ...
۲۹ آبان ۰۸:۰۴
کنکوری هستی؟!
مثل من :(
مرگ بر کنکور!

پاسخ :

اوهوم:دی
:)
ایضا:دی
هلما ...
۰۲ آذر ۱۴:۵۸
+ از این بعد نگاه کن ک یه چیزی به اسم پیشنویس کردن هست و میتونی حرف دلتو بیان کنی ...
از تمام لحظه های زندگی باید لذا برا..

پاسخ :

چشم:))
بازم چشم:)) ممنون
هاست ارزان
۲۴ آذر ۱۶:۳۷
پاک نویس هم داره آیا؟

پاسخ :

شاید، هنوز نمیدونم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان