با اینا تابستونو سرکنید...

خب منم خواستم به عنوان یه تازه وارد سهمی تو این چالش بسیار شیک هولدن کالفید عزیز داشته باشم، البته اگه قابل بدونین
کتاب:من تذکره الاولیا از عطار نیشابوری و عقاید یک دلقک از هانریش بل رو پیشنهاد میدم. خودم به شخصه عطار رو خیلی دوست دارم.
شعر: فک کنم همه نظامی رو میشناسن! دیگه توضیح نداره...
فیلم:میونه خوبی باهاش ندارم ولی ساکن طبقه وسط از شهاب حسینی(ایرانی) و سه گانه پدر خوانده (خارجی) رو دوست داشتم.
موسیقی: من یکی از طرفدارهای بابک جهانبخش هستم و آلبوم حالم خوبه از ایشون به نظرم فوق العاده بود و شدیدن پیشنهاد میشه. ناگفته نماند آلبوم دقیقه هام از علیرضا طلیس چی هم بسیار زیباست.
بازی: pottery یا همون سفالگری تنها بازی هستش که من دارم و به همه مخصوصن هنر دوست ها پیشنهاد میدم.
خوراکی:خب تواین هوای گرم هیچی حریف بستنی نمیشه!
●در آخرهم باید بگم چند روز دیگه که بازی های المپیک شروع بشه حسابی سرگرم میشیم و امیدوارم رنگی رنگی باشه، با آرزوی موفقیت!

۵ ۲
آقاگل ‌‌‌‌
۱۳ مرداد ۰۳:۲۸
از همین الان نگرانم نکنه همون داستان جام ملت های اروپا سر المپیک هم رخ بده و بازی ها فقط از طریق گیرنده های زمینی پخش بشه!
:/
.
پیشنهاداتون خیلی خوب بود. بخصوص تذکره الاولیای عطار رو هفته ای نیست که قسمتیش رو نخونم :)

پاسخ :

نمیدونم ولی باید حق پخش بخرن نمیشه اینترنتی پخش کرد :/
لطف دارین...
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۱۱:۲۹
خیلیم عالی!
نظامی که بیسته!
و آهنگای پیشنهادیتونو هم دوس داشتم ^__^

پاسخ :

خواهش میکنم...
لطف دارین
نیمه سیب سقراطی
۱۳ مرداد ۱۱:۵۶
وااای این بازی کوزه گری عالیه ه ه هااااا یعنی دایم گوشیم دست مامانم بود باهاش کوزه میساخت :))) 

پاسخ :

خیلی خلاقانه هستش :)
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۱۲:۲۳
:))

پاسخ :

;)))
سارا ف.ن
۱۳ مرداد ۱۹:۲۴
بستنی از خوراکی های بهشتی ست:)

پاسخ :

مخصوصن وانیلیش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان