بزرگترین رویداد ورزشی جهان

چند ساعت دیگه افتتاحیه المپیکه:)

به نظرتون چیزی پخش میکنن؟ آخه برزیله!

۴ ۱
reza majdi
۱۵ مرداد ۲۳:۱۲
چی بگم والا ...

پاسخ :

فک کنم بگن امسال اصن افتتاحیه نداشته!
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ مرداد ۰۰:۱۱
داستان همون قرعه کشی جام جهانی میشه یحتمل :)

پاسخ :

لانگگگگگگگ شات:)
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۶ مرداد ۰۱:۴۶
پخش هم کنن اون چیزایی که ما دوست داریم رو همش سانسور میکنن :))))))))))))

پاسخ :

شما چی دوس داری مثلن؟ دیگه چی؟ •.•
علی . ج
۱۷ مرداد ۰۰:۴۴
من تو ترکیه دیدَم ، اول تا آخر پخش کرد سانسور هم نداشت .. فک نمی کنم سانسور زیاد داشتِ آخه چیز زیادی نداشت واسه سانسور :/

پاسخ :

آهان
من که اینقدر نگران بودم صب خواب موندم ندیدم! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان