حداقل ادای بزرگا رو دربیارید

[بسم الله الرحمن الرحیم]

نمره یکی از درسا اومده و من ۲۰ شدم، و تو کل کلاس فقط من کامل شدم، و حالا خودتون برید تا ته قضیه ترمولکی بودن و حرف بچه ها و دعواها ولی به قول خودشون بحث ها و تو سر هم زدن و ...اوف، همچنان از اول ترم تا حالا تو گروه هیچی نگفتم و نخواهم گفت...تقصیر من نیست، من هنوز نمیشناسمشون...
+تو دوران تحصیلم حتی تک هم گرفتم ولی هیچ وقت برای نمره خودمو کوچیک نکردم، همه میدونن نمره ملاک دانش نیست، مگه نه؟
۷ ۵
OVe هستم
۰۵ بهمن ۱۳:۵۴
نه

پاسخ :

میشه با رسم شکل توضیح بدید؟
:)
OVe هستم
۰۵ بهمن ۱۴:۱۲
نمره اگه با علم باشه، قطعأ ملاکِ دانشه!

پاسخ :

ولی به نظرم دانش خیلی گسترده تر از چند صفحه مطلب محدوه که شب امتحان حفظ بشه، البته اینی که گفتید هم میتونه درست باشه، ولی یه چیز دیگه هم هست که نمیشه ملاک علم یه نفر رو گذاشت پای یک ساعت امتحان که شرایط میتونه روش کلی تاثیر بذاره و بر اساس اون تعیین تکلیف کرد.
مشکل من با نوع سنجش دانش افراده وگرنه به هرحال باید امتحان گرفت و نمره داد.
ایمان ‌‌‌
۰۸ بهمن ۰۱:۱۳
نمره ملاک توانایی فرده نه دانشش
پس 
یکی میتونه نمره کمی بگیره چون دانش کمی داره >> بی‌سواد
یکی میتونه نمره کمی بگیره اما دانش بالایی داشته باشه. مثلا فرصت کم آورده. >> دانشمند کم‌توان
یکی میتونه نمره بالایی بگیره اما دانش کمی داشته باشه. مثلا تقلب بکنه. >> بی‌سوادِ متقلبِ خاک‌برسرِ توانا در تقلب :)
یکی میتونه نمره بالایی بگیره و دانش بالایی هم داشته باشه. مثلا توانایی بیشتری داره و وقتش رو خوب استفاده میکنه. >> دانشمند توانا

ترواشات ذهنی :)

پاسخ :

جامع توضیح دادید، منم موافقم:)
این یعنی ملاک مقایسه دانش افراد، نمره هاشون نیست.
المی ...
۰۹ بهمن ۰۰:۱۶
چی میخونی؟!:)

پاسخ :

خصوصی واست نوشتم؛)
פـریـر بانو
۱۰ بهمن ۱۸:۲۳
بیست گرفتی؟ اِی وَل لاه :)))

پاسخ :

بلی:) لطف داری حریر جانا^_^
פـریـر بانو
۱۰ بهمن ۱۸:۵۱
آفریییین دخترگلم ^__^

پاسخ :

مرسی حریر جونم^____^
مریــــ ـــــم
۱۶ بهمن ۱۳:۳۰
نه نیست
ولی ملاک مشروط شدن هست
:|

پاسخ :

اینم حرفیه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان