عصر های چهارشنبه

[بسم الله الرحمن الرحیم]
دلم به عصر چهارشنبه هایی خوشه که بعد از یک هفته درس و کلاس با خیال راحت کتاب هایی که دوست دارم رو می خونم، همیشه همینطور بودم، روز آخر، فقط برای خودم، این یه قانونه. یه شکلات بر می دارم و گوشه اتاق می شینم. همینطور که چشمام واژه ها رو می بلعند، منتظر دم کشیدن چایی می مونم. خط به خط صفحات کتاب، ثانیه ها رو در خودش حل میکنه و من غرق در واژه ها، مثل همیشه درگیر و دار سکوت ام.میدونی؟ عصرهای چهارشنبه، تمامش برای "من" است.
۵ ۵
مریــــ ـــــم
۲۶ مهر ۱۰:۳۲
مال من عصرای پنشنبه اینطوریه
:|

پاسخ :

خوبه:)
هلما ...
۲۶ مهر ۲۱:۱۳
من هم میخام یه همچین برنامه ای بریزم :)

پاسخ :

بریز خیلی خوبه:))
من دلم پاکه ...
۲۷ مهر ۱۶:۰۲
اوووووف نگوووو چه حالی به ادم میده.خخخ
ولی تا به شنبه فک میکنی کوفتت میشه 😥
چی میخونی اخوی ؟!؟😎

پاسخ :

آره اینم هست:)
درس میخونم:| :)))
شادوَرد __
۲۷ مهر ۱۸:۲۱
این که زیر این پست سه تا کامنت نوشته شده و هرسه تا آواتار یک چشم دارن! یه خورده خوفناکه:| :))

پاسخ :

نه دیگه الان خودم هم اومدم کامنت گذاشتم زیر پستت، دیگه خوفناک نیست:|
:))
من دلم پاکه ...
۲۸ مهر ۱۸:۵۲
جدااا؟!؟
نه باباااا خخخ😅😅😅

پاسخ :

اوهوم:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان