ماهی های شیشه ای •<

از بچگی علاقه شدیدی به مستند های حیات وحش یا همون راز بقا داشتم و نصف اطلاعاتم از حیوونا رو با دیدن این مستندا بدست آوردم. چند وقت پیش یه مستند دیدم راجع به ماهی های شیشه ای و به نظرم خیلی جالب بودن و منو حسابی جذب کرده بودن! راستش نمیخوام توضیحات علمی دقیق بدم ولی این ماهیا انواع مختلف دارن و من عکس دو موردشو براتون گذاشتم. این کوچولوها بومی آسیان و طرفای هند و پاکستان و تایلند و میانمار زندگی میکنن و تقریبن هشت نه سانتن.

اینا گلس فیش هندی هستن:)

      اینا هم گربه ماهی شیشه ای هستن:)

پسنوشت: راستی اگه آدما اینطوری بودن دیگه اشعه ایکس و سیتی اسکن و این قرتی بازیا لازم نبود:)

۴ ۲
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۵ مرداد ۱۵:۵۹
چقدر عجیب و شگف انگیزن! 

پاسخ :

فقط شانس آوردیم آدما شیشه ای نیستن!
آقاگل ‌‌‌‌
۱۵ مرداد ۱۶:۵۰
چه باحالن
کلیه اعضای بدنشون مشخصه :)))
میگم ماهی قرمز شیشه ای ندارن مخصوص سفره عید؟

پاسخ :

:)
چرا میشه از این هندیا قرمزشو گذاشت سر سفره عید ^__^
Lady cyan ※※
۱۵ مرداد ۲۰:۱۲
چه قدر خوشگلن ^____^

پاسخ :

^__^
کارشناس پارت
۱۸ مرداد ۱۱:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من تنها درود
مطلب ماهی های شیشه ای •< شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
****************
اینم شماره تماسمون:
***********

پاسخ :

اوهوم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان