ما استرس داریم عاقا...

امشب میخوام تا صب بیدار بمونم البته اگه بخوام بخوابم هم نمیشه. آخه قراره رتبم بیاد خیلی وقته ندیدمش... نگرانشم. واسه همتون دعا میکنم  البته اگه شایسته باشم~__~

۷ ۲
دیو مهربون
۱۹ مرداد ۰۰:۵۵
وای واس چی تا صبح بیدار بمونی؟؟
گفتن سه شنبه آخر وقت میاد جوابا...
اصلا ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد...
تو که دیگه نمیتونی کاری بکنی...تخت بگیر بخواب:)
(‌کی به کی میگه‌):)

پاسخ :

ممنون 
ولی بخوامم خوابم نمیبره
ویار تکلم
۱۹ مرداد ۰۰:۵۵
از نظر من تخت بخوابید. انشاءالله نتیجه خوب میشه... 

پاسخ :

انشاءالله برای همه همینطوره
پرواز ...
۱۹ مرداد ۰۱:۰۱
بخواب...راحت بخواب واسه خودت...فرداشب میان نه امشب..‌

پاسخ :

چشم...وای خدا کیا میان؟؟؟
آقاگل ‌‌‌‌
۱۹ مرداد ۰۱:۵۹
مطمئنم رتبه تونم برا شما دلش تنگ شده!:دی
ان شالله که خیره.

پاسخ :

نمیدونم کی مارو از هم جدا کرد:)
انشاءالله
علی . ج
۱۹ مرداد ۱۲:۳۰
چی شد ؟ اومد ؟

پاسخ :

نه اگه اومده بود که شیرینی میدادم... :)
من دلم پاکه ...
۱۹ مرداد ۱۲:۳۴
قوی باش بابا ،یه رتبه ی کارت شارژی که استراب نداره خخخخ😅

درست میشه بابا ....راحت باش سکته میکنی میمیریااااا!!😳

از من گفتن بود خخخ

پاسخ :

یعنی این استرابت منو کشت... خدا مردم از خنده...اضطراب
من دلم پاکه ...
۱۹ مرداد ۱۲:۴۱
خخخخخ مهم نفس کاره بابا جان ...😅😅

اصلا تو اینجا چیکار میکنی برو سر درس و مشقت خخخخ

اشتباه تایپی بوووووود عمووو😅😅

پاسخ :

فقط داری میخند
من داییم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان