میخوام بنزین بخورم!

میخوام بنزین بخورم! اخه هرچی استارت میزنم موتورم روشن نمیشه! با این وضع پیش اومده( که خب قطعن شما در جریان نیستین ولی خودم میدونم چه وضع افتضاحیه:دی) اگه همینطوری نفتی پیش برم به جایی نمیرسم...در نتیجه سوخت دریافتیم رو عوض کردم:دی زدم تو کار یورو چهار! یا حتی پنج، هشت و دوازده!

+روزی هشت لیوان بنزین توصیه میشه!
++ به دلیل عدم استقبال، اینجانب حال و هوا را عوض ننموده تا دیگر چِنجِر حال و هوایمان را مورد تمسخر قرار ندهید!
۱۱ ۵
هلما ...
۲۹ مهر ۰۱:۴۲
گازسوز کن عزیزجان ب صرفه تره :))

پاسخ :

سی ان جی ندوس! بد مزه س!
آقاگل ‌‌‌‌
۲۹ مهر ۰۱:۴۷
استارت میزنی روشن نمیشه که مشکل از کاربراته که سوخت نمیرسونه! 
شایدم باطری نداری.

پاسخ :

من فول انژکتورم! کاربراتی نیستم:دی
شاید...یه پراید دم دره برم باطری به باطری کنم؟!
هلما ...
۲۹ مهر ۰۱:۵۱
گازوئیل هم نمیشه ؟

پاسخ :

یه بار بوی گازوئیل بهت خورده باشه همچین حرفی نمیزنی:دی
نع!
هلما ...
۲۹ مهر ۰۱:۵۷
زغال سنگ ؟؟ :)))
نزن خودم زوود از کادر خارج میشم :))

پاسخ :

من دارم میرم به سمت سوخت های دوست دار محیط زیست بعد میگی زغال سنگ؟! حتی دارم به آب فک میکنم به جای بنزین:دی
اخه مگه من قطارم زغال سنگ بخورم! 
פـریـر ...
۲۹ مهر ۰۸:۱۳
بنزین خیلی ام خوب عسد :دی

پاسخ :

پس شما هم بنزینی هستی:دی 
پرواز ...
۲۹ مهر ۰۸:۳۵
بیام هول بدم بلکه روشن شه ؟! هوم؟!
:)))

پاسخ :

به نکته ظریفی اشاره کردی!
اگه زحمتی نیست:دی 
ɐɹɐɓol •_•
۲۹ مهر ۰۹:۲۷
اره من امتحان کردم...خیلی کار سازه :|

پاسخ :

آورین...خیالم راحت شد که جواب میده:دی
:|
bahar ...
۲۹ مهر ۱۲:۲۸
(((-:زیادبخور

پاسخ :

چشم:دی
Super TeD
۲۹ مهر ۱۳:۵۹
بنداز دو!
:))

پاسخ :

آهان باشه...اخ...زدم دو! حالا چیکارکنم؟
:)
مهندس مکانیک خودرو
۲۹ مهر ۲۰:۳۶
توایران تایورو2سوخت بیشترنیست،سوخت خوب میخای بروخارج بزن وبیاااااا

اگه انژکتورات عیب پیداکرد،تعمیرکنم...

پاسخ :

خارج...بنزین...نه دوره، همین یورو دوِ فول سرب کفایت میکنه:دی
اگه ارزون حساب میکنین میام:دی
مهندس مکانیک خودرو
۲۹ مهر ۲۱:۴۳
برای بلااااگری هاتخفیف ویژه موردنظرمه........:)

پاسخ :

ممنون لطف دارین...
البته من هنوز بلاگر نیستم...یعنی در اندازه یه بلاگر نیستم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان