وقتی شاعر سیلی میزند!

در نیمه های شب که تست قرابت معنایی میزدم، کم کم در بیت ها غرق شده بودم که یهو جناب شاعر با لحن خاص و لبخندی گوشه ی لب فرمودند:

شتر را چو شور و طرب در سر است/اگر آدمی را نباشد خر است!

در این هنگام مانند دیگ زود پز چنان منفجر گشتم و به در و دیوار پاشیدم که اطرافیان به سمتم دوان دوان روان شدند و علت را جویا، اما خنده هایی به سان خنده های اسب آبی توان سخن گفتن را از بنده ربوده بود. علت تنها یک چیز بود و بس، آنکه در این مدت آنقدر غصه خورده و ناراحت بودم که حد نداشت و این بیت چنان تلنگری به بنده زد که جمله غم دنیا را از سر به در کردم!
۴ ۴
مهدی امینی
۰۷ دی ۲۳:۱۲
بدو بیا زود آرزو کن
http://unitazad.ir/post/User-Arezoo

پاسخ :

عجب:|
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۷ دی ۲۳:۱۴
مطمئنی درست خوندی؟!
این نبود؟
اشتر به شعر عرب در حالت است و طرب

پاسخ :

اوهوم...نه اینم هست ولی با این بیت فرق داره.
...گر طبع نیست تو را کژ طبع جانوری!
פـریـر ...
۰۸ دی ۱۵:۰۷
عجب بیت وزینی بود :))))) لبت همیشه خندون  ^_^

:: ولی من باب شعرای قرابت و غیره باید گفت:

حتی سوالات کتاب تست کنکورت/ عاشق که باشی بیت های محشری دارد :)

پاسخ :

از ته ذهنم اشاره میکنن که بیت واسه سعدیه:دی ممنون عزیز جان^__^
بح بح:دی
اتفاقا یه بار سر آزمون قلم چی پنج شیش دقیقه رو یه بیت مونده بودم، از بس که خوب بود!
مجتبی مطوری
۱۰ دی ۱۶:۳۵
این شعر که  محمد گفت تو کتاب ادبیات هست^^

پاسخ :

اوهوم...درس خسرو عه فکر کنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان