No matter what you say I won't love you less

[بسم الله الرحمن الرحیم]

خب من معتقدم اینجا تار عنکبوت نبسته، چون خوب یادمه حسابی سم پاشی شده ولی خب قبول دارم خاک گرفته، خداوکیلی اینو نمیتونم انکار کنم. اگه بخوام از سری قبل ادامه بدم باید بگم که تموم شد، اون پروژه که گفته بودم تموم شد ولی نتیجه اش هنو مشخص نیست. آقا هفته بعد از تموم شدنش جوری وقت اضافه میاوردم تو طول روز و کسل شده بودم که خودم باورم نمیشد واقعا تو ۲۴ ساعت  میشه اینهمه کار انجام داد! خلاصه بعد این قضیه فهمیدم میتونم خیلی کارهای بزرگی انجام بدم. حدس بزنید چی شد؟ خیلی خیلی زیاد به یکی از بزرگترین تصمیم های زندگیم نزدیک شدم و کم کم دارم مطمئن میشم که قراره تو این دوراهی بپیچم کدوم وری. راه آسون وجود نداره، یه راه سخت هست، یه راه سخت تر. خب حالا که اینطوری بود منم دیدم چه کاریه بابا، پس سخت تره رو انتخاب میکنم حسابی جونم درآد! حالا ببینیم چی میشه. امیدوارم بتونم این سنگ بزرگو بردارم خلاصه. دنبال تیم میگردم. تیم فوتبال که طرفدار بشم. قبلا خیلی رئالی بودم ولی الان نیستم. دور و بر ۲۰۰۶ اینا کلا تو کف ایتالیا و آقا دل پیرو و توتی بودم و اخیرا هم کتاب زندگینامه آقا دل پیرو رو خریدم. بعدش خیلی رئالی شدم، تقریبا تا ۲۰۱۶ و بعدش کم کم فوتبال دیدنم کم شد، دور و بر کنکور بود و الانم فکر میکنم باید برم تو کار لیگ جزیره، الان بین چلسی و تاتنهام و لیورپول سه به شکم. میخوام قبل از شروع فصل جدید تیم داشته باشم، اگه نظری دارین بگین، اصن طرفدار کدوم تیم هستین؟ راجع به موسیقی حرفی ندارم بزنم، همچنان کلدپلی، اصن تو خوبی کم نداره. واسه من البته. گیتار الکتریک و درامز و پیانو ساز های مورد علاقه ام هستن. ینی کلی بگم با راک حال میکنم. شان مندزم گوش میدما البته. حرف خاصی ندارم بزنم والا. همش زندگی عادی یه دختر تازه ۲۱ ساله اس که اخیرا فهمیده چه کلاهی سرش رفته که بزرگ شده!


+ عنوان: متن آهنگی از Shawn Mendes
۱ ۱
mr point
۰۵ خرداد ۱۶:۵۹
awesome title

پاسخ :

:)

So tell me what's inside of your head
No matter what you say I won't love you less

And I'd be lying if I said that I do
I don't know what it's like to be you
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان