دیگه نمیاد اون روز

[بسم الله الرحمن الرحیم]
گریه کردم...
مثل رفتن دل پیرو
مثل خداحافظی توتی
و درست مثل رفتن جی جی بوفون...
تموم شدم.
۶ ۴
خورشید ‌‌‌
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۰۵
:(

پاسخ :

:'(
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۴۴
:((((

پاسخ :

:'(
پرواز ...
۳۱ ارديبهشت ۱۰:۰۱
😔😔

پاسخ :

هعی روزگار😥
من دلم پاکه ...
۰۳ خرداد ۱۷:۴۱
جی جی بوفون چیه؟؟؟؟

پاسخ :

دروازه بان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا
من دلم پاکه ...
۱۳ خرداد ۲۳:۲۸
اهان....🤔

پاسخ :

😁
یکــ مَنــــ
۱۷ خرداد ۱۲:۱۱
فکر کنم ایتالیا رو فقط به خاطر دروازه بانش توی باز های جام جهانی تشویق میکردم

پاسخ :

امسالم که نه خودش هست نه دروازه بانش:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان