نیمچه پست ثابت D:

وگفت:(( الهی! عجب نیست از آنکه من تو را دوست دارم، ومن بنده ی عاجز و ضعیف محتاج. عجب آنکه تو مرا دوست داری، و تو خداوندی و پادشاه و مستغنی.))
 تذکره الاولیا_ذکر بایزید بسطامی_ فریدالدین عطار نیشابوری
۱۹ ۳۱
آقای میم
۱۴ مرداد ۱۷:۳۴
سلام با فالو همدیگه موافقین؟
اگه فالو کردین بهم خبر بدین فالوتون کنم :)

پاسخ :

سلام
چشم حتمن %|
✿شمیم زندگی✿
۱۶ مرداد ۱۳:۳۷
چه وب خوب وارومی:)

پاسخ :

لطف دارین قابل نداره
علی . ج
۱۷ مرداد ۰۰:۴۲
چه قدر تمیزِ و با نظمِ اینجا ..
وسواس داری ؟ وسواس قرینه یا نظام ؟

پاسخ :

لطف دارید
شاید نمیدونم:)
ایمان ایکس
۲۲ مرداد ۰۳:۵۵
اگر کسانی که از من روی برمی‌گردانند، بدانند چقدر به آنها علاقه دارم، هر آینه از شوق جان می‌سپردند.

پاسخ :

باور دارم...
علی . ج
۲۵ مرداد ۱۲:۲۶
چی شد پس ؟ خبری ازت نیس ؟؟ :)

پاسخ :

چیز خاصی نشد :)
امیر بهزادپور
۲۲ مهر ۱۲:۲۱
اری...درسته..

پاسخ :

بعله...بسیار زیاد:دی
yasna sadat
۲۷ مهر ۱۲:۵۴
واقعا خدا خدایی میکنه ما رو.دوست داره:)

پاسخ :

اینجوریاس...
آقای سر به هوا ...
۲۷ مهر ۲۲:۳۹
دوسش داشتم ...

پاسخ :

نوش جونتون:)
شیکسون (^_^)
۰۸ آذر ۰۰:۱۹
سلام وب متفاوتی دارید :)
و متن های خوبی ...

فقط پشت مطالب سفره پهن کردین چرا؟ :دی
وقتی اسکرول میکنی چشما گیچ میشن :))

پاسخ :

 سلام ممنون لطف دارین...
اِ به این خوبی:دی
چه باحال:دی
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ دی ۰۱:۰۹
سلام.

:))
تذکره الاولیای عطار.

پاسخ :

سلام.
:)))
نیشابوری!
استا رت
۰۵ بهمن ۱۵:۵۸
خیلی خیلی درسته:))))))

پاسخ :

خیلی...
:)
mm ka
۰۳ مرداد ۱۵:۵۵
:) لایک

پاسخ :

لایک بک:)
برباد رفته
۰۱ دی ۱۵:۲۹
سلام
من وبلاگتان را دنبال می کنم
ممنون میشوم مرا هم لایق همراهی بدانید
ضمنا در صورت دنبال نمودن کانال ،به لیست دنبال شوندگان اضافه خواهید شد
ممنون
http://sibeseman.blog.ir/

پاسخ :

سلام
خوش اومدین:)

گرافیست ارشد
۱۸ دی ۱۴:۲۹
نمیچه پست دیگه چیه ؟!
راستی هدر وبلاگتون خیلی خیلی جالب و خلاقانه هست :)
موفق باشید

پاسخ :

نیم چه، یه پست نه کوچیک نه بزرگ:)
لطف دارین، قابل نداره:دی
ممنون.
گرافیست ارشد
۱۸ دی ۱۷:۵۱
سپاس گزار :دی
http://GraphicMaster.blog.ir
راستی این هم وبلاگ ماست :) :دی ، اگر دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید به درد می خوره :)
:دی :دی

پاسخ :

خواهش میشود:دی
بله بله:دی
گرافیست ارشد
۱۸ دی ۲۲:۵۳
خخخخ سپاس استاد شادرود .
به قول دوستان :دی ( که البته نمی دونم معنیش چی میشه :)

پاسخ :

استادo_O
یعنی این D:
گرافیست ارشد
۱۹ دی ۱۴:۵۰
آه
سپاس
:G

پاسخ :

:-)
میم . الف
۱۳ اسفند ۱۶:۳۱
خیلی قشنگ بود. :))

پاسخ :

لطف دارین:)
:: فروردین ::
۱۲ تیر ۱۳:۲۸
:)

پاسخ :

سلاااام:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان