کسی این جا هست؟ کسی صدامو میشنوه؟

[ بسم الله الرحمن الرحیم]

گفت هیچ کسی بیهوده اینجا نیست، هر کسی وظیفه ای داره...
از سر شب فکر می کنم وظیفه ی من چیه؟ چرا باید تو این دنیا باشم؟ چرا اینجا؟ چرا الان؟ قراره چی کار کنم؟ اصلا من تو مسیر درست برای انجام وظیفه ام هستم؟ و سوال و سوال و سوال...
کسی جوابی داره؟
اصلا کسی حواسش هست که با هر نفس داریم از دست میدیم؟ یه نگاه به اطراف بندازین، هر چیزی که می بینید رو داریم از دست میدیم، از نزدیک ترین آدمها تا بی ارزش ترین اشیا ها و خاطره هاشون، در ازای چی؟ برای چی؟ رنج ذره ذره از دست رفتن برای چی؟
کسی اینجا هست؟ کسی صدامو میشنوه؟ 


۳ ۵
مستر صفری
۰۹ فروردين ۰۸:۳۳
سلام:)
سال نوتون با تأخیر مبارک:)
سالی سرشار از موفقیت داشته باشین، ان شا الله؛)
بله، درست گفته، هر کدام ما یه وظیفه ای برای پیروزی خود و سر بلندی جامعه و کشور خود داریم.
بله، من از خودم میگویم، من برای خدمت به اقا امام زمان (عج) و در راه خدا، تلاش میکنم
و هر درسی رو میخونم و هر کاری که میکنم برای رسیدن به این هدفه:)
چون وظیفه ای بهتر از این هم داریم:)
فقط باید برای خوب درس خوندن و خوب کار کردن خوب برنامه ریزی کنیم:)
و اینکه قدر دان تمام لحظات و رفت و آمدها در زندگیمون باشیم، یک لحظه میبینیم خودمان
هم نیستیم در این جهان؛(

پاسخ :

سلام، همچنین:)
مرسی از پاسخ:)
واسه ی خودم بود و نبودم فرقی نمی کنه:|
من دلم پاکه ...
۱۱ فروردين ۲۰:۰۵
سلووووم...
سال نوی شوما هم مبااارک ...
چه متن اوشتلیه ....ولی خارج از درک منه خخخ😂😂😂

پاسخ :

سلام، همچنین:)
Oshtel:)
ح .ط
۱۲ فروردين ۰۱:۳۴
اینجوری نگاه کنیم که داریم به دست هم میاریم 
به طرز کودکانه ای خوشبینانه ست و آزار دهنده 
ولی خب اروم تر میشیم نسبتا O_o

پاسخ :

و باز هم چیزی که به دست میاد میره تو لیست از دست رونده ها:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان