Snow

[بسم الله الرحمن الرحیم]

کنار پنجره ایستاده ام. برف می آید. دانه های سپیدش آرام آرام به زمین می رسند. اینجا هوا گرم است. خیلی گرم. اما من حس می کنم. سوز برف و کولاک را حس می‌کنم. کیلومتر ها آن طرف تر. در نیمه ی دیگر...


۵ ۴
سعید حسن زاده
۱۷ خرداد ۱۱:۴۷
قشنگ بود

پاسخ :

لطف دارین.
هلما ...
۱۷ خرداد ۱۱:۴۷
تو را چه شده است یا شادوَرد؟!

پاسخ :

هیچی بوخودا یا هلما:)
امروز دلم برف می خواست:(
هلما ...
۱۷ خرداد ۱۵:۳۱
تو را درود فراوان ای شادوَرد شاد سرشت :)
ولی امروز برعکس چند روز اخیر داغه :|

پاسخ :

شادورد شاد سرشت! خدای واج آرایی:)
درود بک ای هلمای هلمایی:)) [ چیزی به ذهنم نرسید دیگه مدل اسم فامیلی زدم]
بسیور و بینهایوت ای وی:((
پرواز ...
۱۰ تیر ۱۸:۳۷
شادورد خوبی ؟
حالت خوبه ؟
نیستی :)

پاسخ :

سلاااام پرواز:)
خوبم خوبی؟
حالم خوبه حالت خوبه؟
هستم ولی یه خورده که نه خیلی خورده نمیدونم چی بنویسم و حتی چی کامنت بذارم:(
بعدشم اینکه خیلی خوشحال شدم که حالمو پرسیدی و اینا؛)
#من چقدر بی معرفتم
وجوج جیم
۲۴ خرداد ۱۶:۲۹
برف چیه؟
بگو یکم خنک کنه:/

پاسخ :

اگه حرف ما اثر داشت که...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان