[آیکون در حال خجالت کشیدن]

من از همین تریبون اعلام میکنم که غلط کردم،از قدیم گفتن هر چی میخوای ببری ببر ولی قلم کاغذ رو با خودت نبر بعله بالا رفتم پایین اومدم نتونستم نیام والسلام همین که گفتم خواهشن به روم نیارین که خودم از این اقدام سریع الوقوع و بدون فکر بس خجل بوده و هستم.

۳ ۴
دلارام 🌻
۱۷ شهریور ۱۹:۴۵
بازم زمان زیادی نبودی...همینم خوبه؛)
ایشالله موفق بشی؛)

پاسخ :

دیدم هر چه زودتر متحول بشم بهتره:)
ممنون...
پرواز ...
۱۷ شهریور ۱۹:۴۹
خوش برگشتین....دی:
نه ما اصلا هیچی یادمون نمیاد :))
راحت باش :)

پاسخ :

خیالم راحت شد :)
ممنون...
Amir Hossein
۱۷ شهریور ۲۲:۵۱
خیلی هم عالی

پاسخ :

بعله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان