امان از قالب وبلاگ :|

بعد ازجستجوی بسیار در قالب های بیان، نامبرده کلن قاطی کرده وبه سیم آخر زده بودند که البته یافتن قالب های عرفان خان از خشم اینجانب کاست و مرا آرام کردندی بسی! 
ماجراهای من و کدها وقتی شروع شدندی که تصمیم گرفتندی دستی به ظاهر قالب بردندی واستعداد بینظیر خود را میان کد های html و css شکوفا کنندی! راستش را بخواهید دیشب از ساعت حدود ده تا چهار صب خود را بیچاره نمودی و هی کد هارا داغان فرموده و هی وبلاگ را پرانده و هی به خود لعنت فرستاده اما تلاش هایم قدری نتیجه بخش بودندی وتازه دستمان آمد که با این کد ها چگونه تا کردندی و زبانشان را کمی درک فرمودیم.
کار کردن با این کد ها اونم با گوشی واقعن سخته...خیلی
خب فعلن همینقدر تونستم ظاهر قالبُ عوض کنم،تازه رفتم تو کارش :)
۷ ۱
آقاگل ‌‌‌‌
۱۲ مرداد ۱۳:۲۹
سلام خوش اومدید به اینجا.
:)
اتفاقا قالب خوبی شده.
فقط پس زمینه اش خیلی سنگیه! دیر لود میشه. و  البته که ترافیک بازدیدکننده رو به فنا میده:دی
یک نکته دیگه که برو قسمت تنظیمات نظر و کد امنیتی رو غیر فعال کن بشه راحت تر نظر داد، باعث میشه میل و رغبت بازدید کننده برا نظر دادن بیشتر بشه.

امیدوارم موفق و موید باشید.

پاسخ :

ممنون آقاگل :)
لطف دارید.
چشم انجام شد.
همچنین.
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۰۲:۱۳
سلام :)
خوش اومدید :)

:: سروکله زدن با قالب...هوففف ...درک می کنم شدیدا...اولین روزی که وبمو راه انداختم به همین گرفتاری مبتلا بودم :)

قالبتون هم قشنگه...مبارک باشه:)

پاسخ :

سلام :)
ممنون
تازه قضیه وقتی بالا میگیره که بخوای با گوشی قالب درست کنی...
چشاتون قشنگ میبینه...قابل نداره.
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۱۱:۳۰
آره با گوشی سخته!
من با سیستم خونه یه روز داشتم سروکله می زدم با قالب اولیم! :|
:)

پاسخ :

:|
راستش با سیستم راحت نیستم! 
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۱۲:۲۴
چرا به نظرم سیستم بهتره! دستت بازه راحت میتونی کاراتو انجام بدی و قالب و اینا رو راست و ریست کنی...بعد حالا برا پست و کامنت از گوشی استفاده کنی...به نظرم اینطوری دردسرش هم کم تره! ولی خب در آخر باید بگم هرجور راحتین :)

پاسخ :

درسته ولی نمیدونم خیلی به گوشی عادت کردم.
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۱۳:۵۱
:)

پاسخ :

:-)
پرواز ...
۱۳ مرداد ۱۸:۴۳
سلام...
خیلی قشنگ شده قالب :))
تلاش هاتون نتیجه بخش بوده :)

پاسخ :

سلام
چشاتون قشنگ میبینه:)
لطف دارین.
آقای سر به هوا ...
۱۷ مرداد ۲۱:۲۱
قالب بیان بلاگ

پاسخ :

:)
اتفاقن قالباتونو دیدم فقط نمیدونستم اجازه دارم ویرایش کنم یا نه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان