امروز بیست ساله شدم یا شادورد با دو دهه قدمت!

[بسم الله الرحمن الرحیم]

امروز یک روز معمولی بود ولی من حس متفاوتی داشتم. اینو "ز" تو صورتم دید. تو سرویس دانشگاه. گفتم چی دیدی؟ گفت امروز فرق داری. خوشحال بودم. "ه" اومد و کنارم نشست. مثل هرروز کتابمو درآوردم و شروع کردم به خوندن. بالاخره یک روز قشنگ حرف می زنم از سداریس. می خندیدم. سداریس می تونست. منو خندوند. کلاس تو سالن کنفرانس برگزار شد. کنار "ف "نشسته بودم و به شروع دهه ی سوم زندگیم فکر میکردم و گاهی واسه ی همکلاسی رو به رویی ام "م" شکلک در میاوردم و بی صدا بهش فهموندم چرا کسی این رادیو رو خاموش نمی کنه؟ و الان که اینو مینویسم از استاد معذرت میخوام. شرم آوره ولی همینجوری حس می شد به هر حال. ساعت نه صبح بود و گوشی "ف" که جلوم بود آلارم زد. "امروز تولد شادوَرد است". خوشحال شدم. دیدش و تبریک گفت. تبریک گفتن و من عمیقا خوشحال بودم. گذشت و رسیدم خونه. خونه ی صمیمی و مهربون.
آغاز شد. آغاز تصمیم های مهم و اتفاقات عجیب زندگی. بزرگ شدن و تجربه های تازه. شروع بیست سالگی...
به تاریخ نوزده فروردین ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هفت خورشیدی.

۶ ۳
Neo Ted
۲۰ فروردين ۰۰:۵۹
تبریک :))
آرزوی موفقیت و شادی

پاسخ :

مرسی خیلی ممنون:)
همچنین^_^
. یاسون .
۲۰ فروردين ۰۲:۵۷
تبریک :) ایشالله سلامتی و خوش‌بختی و رسیدن به آرزوها همراهش باشه.
به همین مناسبت، اعلام می‌کنم که هزارمین کامنت رو توی وب‌م شما نوشتید و قصد داشتم یه هدیه ای بدم به رسم یادبود بهتون! :)))
ولی خب مقارن شد دیگه دی: اگر دوست دارید، می‌تونید یک آدرس بدید و یک کادوی فیزیکی دریافت کنین و یا یک اکانت زودفود یا فیدیبو براتون بسازم و شارژش کنم یه کم :)

پاسخ :

مرسی خیلی ممنونم:)
وایی چه باحال شد که:))
این که میگن تو زمان مناسب تو جای مناسب باشی دقیقا همینه:)
شما لطف دارین، خیلی خیلی گزینه های هیجانی ایه ولی من یه پیشنهاد دارم که میگم بهتون:)
پرواز ...
۲۰ فروردين ۰۷:۲۱
به به :)) به به :)) تولد داریم که *_*
خیلی خیلی مبارکه شادوردجانم ، ان شالله همیشه سالم و سلامت و شاد باشی و به تک تک آرزو های قشنگت برسی :****

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم پرواز جانم:)
مرسی از آرزوهای قشنگت:-*
خورشید ‌‌‌
۲۰ فروردين ۰۸:۱۳
تولدت مبارک شادورد. امیدوارم دهه‌ی سوم زندگی٬ برای تو٬ کلی خوش‌حالی توی جیبش داشته باشه.

پاسخ :

مرسی خیلی خیلی ممنونم:)
اره کاش جیباش پر باشه^_^ مرسی از آرزوی قشنگت:)
مستر صفری
۲۱ فروردين ۱۵:۲۳
تولدت مباارک:))
ان شا الله لبت خندون و دلت شاد و جیبت پر پول و هزاز تا چیز خوب تو زندگیت
ارمغان بخوره:)

پاسخ :

خیلی ممنونم بابت آرزوهای قشنگتون:)
مرسی^_^
ح .ط
۲۳ فروردين ۲۳:۲۴
به رمانتیک /ترسناک / شگفت انگیز / جدی ترین دهه زندگی خوش اومدی 
تولدت مبارک 

پاسخ :

اینایی که گفتین خیلی هیجانیه^_^
مرسی خیلی ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان