بلاگر خفن!

منم خواستم تو این بازی جدید انتخاب بلاگر خفن شرکت کنم...آقا من هی فک کردم هی فک کردم هییییی فک کردم بعد یهویی مترسک خان آب پاکی رو ریختن رو دستمون و خداروشکر این حجم مشغله ذهنی رو ازم گرفتن. آخه به دلیل گیر بودن کارم پیش خدا( جواب کنکور!) دیگه نمیتونستم بین دوستام فرق بزارم و کسی رو خدای نکرده ناراحت کنم( اخه میدونین انتخاب من خیلی نقش کلیدی داره...بله) ومیدونو به جوون ترا میسپرم. آره دیگه من با این وبلاگی که ۹ روزه شه پیر حساب میشم و تواین مدت کلی خاکِ وب خوردم و از این صوبتا.

پی نوشت:  نوشتنو ۹ روزه شروع کردم وگرنه یه سالِ دارم وباتونو میخونم حواستون باشه( پلیس درون!)

۳ ۲
پرواز ...
۱۷ مرداد ۱۴:۵۵
:)
پلیس :))

پاسخ :

:)
سرهنگ شده تازگیا :)
من دلم پاکه ...
۱۸ مرداد ۱۴:۰۱
اووو پلیس چه خفن ..😅😅

پاسخ :

به پلیس درون من میخند؟ بگم بیاد دستگیرت کنه؟
من دلم پاکه ...
۱۸ مرداد ۱۵:۳۱
اخ ببخشید .....معذرت تولو خدا من هنوز جوووونم رحم کن 😔

الفرار....🏃🏃🏃🏃🏃🏃

پاسخ :

یادت باشه فعلن از شهر نمیتونی خارج شی>_<
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان