بی مخاطب ترین!

اینکه کسی نیست که اینارو بخونه واقعا حس عجیبیه!خودش یه نوع حس تلاش و رقابت والبته امید رو تو وجودم شعله ور کرده.مدت زیادی هست که وبلاگ های بقیه رو میخونم و تقریبا هرروز بهشون سر میزنم ولی خب درس ومدرسه و البته کنکور هیچ وقت اجازه نمیداد که خودم یه وبلاگ داشته باشم البته مینوشتم و هرچقدر هم که کار داشتم مانع گرفتن قلم و کاغذ ازمن نمی شد و سرنوشت اونا متاسفانه سطل زباله شد خب نگه داشتن این همه دل یا روزنوشت تو خونه اصلا کار عاقلانه ای نیست و به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه.

اگه احیانن یه سری به این وبلاگ سوت و کور زدید حتما برام نظر بنویسید من  بیصبرانه منتظرم! 


۴ ۲
علی ک.
۱۱ مرداد ۱۴:۱۱
همش دوتا پست گذاشتیا خخ
نوشتن حتی اگه بعدشم تو یسطل زباله بره تاثیر خودشو میذاره 

پاسخ :

خب سومین روزه طبیعیه!
دقیقا مهم تاثیرشه...
h2s gh
۱۱ مرداد ۱۴:۲۲
با کامنت اول موافقم، تلاش و استمرار مهمه... 

پاسخ :

اصل مهم زندگی: تلاش
ممنون
مهین ...
۱۲ مرداد ۲۰:۴۰
کنکوری 96 هستی؟؟!

پاسخ :

نه.کنکوری ۹۵ بودم.
پرواز ...
۱۳ مرداد ۱۸:۴۵
منم کنکوری بودم...
میخونم اینجارو از این به بعد...
اگه با دنبال موافق بودی خبرم کن :)

پاسخ :

هعی... دس رو دلم نزار
چشم حتمن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان