تمرکز یافت نشد

هی دارم خودمو میکُشم تمرکز کنم....نمیشه! فک کنم قوه تمرکزم رو از دست دادم:دی
الان کاسه ی چه کنم چه کنم گرفتم تو دست چپم با دست راستم دارم مینویسم! اخه راست دستم وگرنه قضیه فرق میکرد باید کاسه ی چه کنم چه کنم رو میگرفتم دست راستم با دست چپم مینوشتم اصن اینارو ولش کنین من الان چیکار کنم ؟؟؟

+تمرکز کجاایی دقیقن کجاایی...
++ اگه تمرکز منو دیدین لدفن به صندوق پست بیاندازیدش بچه پررو رو!
۸ ۳
پرواز ...
۰۱ آبان ۲۳:۴۹
++من اگه ببینمش یکی میبندم بیخ گوشش که یاد بگیره دفعه ی دیگه گم نشه :))

پاسخ :

اوه! چه خشن:دی
فک کنم الان از ترس رفته تو صندوق پست قایم شده:دی
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ آبان ۰۰:۰۶
یک بنده خدایی بود میگفت آدما تو محیط سرد بهتر میتونن تمرک کنن! 

پاسخ :

والا نمیدونم...باید امتحان کنم:دی
ممنون از راهنمایی:دی
פـریـر ...
۰۲ آبان ۱۹:۲۰
من نمی دونم چطوری میشه تمرکزو پیدا کرد و پیوست اون" تمرکز کجایی دقیقا کجایی" باید بگم اگر یافتیش ای دوست نظری هم سوی ما کن! و بگو خونه ش کجاست :دی

پاسخ :

هروقت اسم درس و امتحان میاد تمرکز میره قایم میشه:دی به نظرم طبق نظر آقاگل باید بریم طرفای قطب دنبالش بگردیم:دی فک کنم خونه ش اونجا باشه:دی
اگه پیداش کردم نصفش میکنم باهم استفاده کنیم:دی 
هلما ...
۰۳ آبان ۱۲:۳۸
تمرکزش مگه این ک دستم بهت نرسه .. زودی برو پیش شادورد زود باش خب ..

پاسخ :

اوه اوه! تمرکز بهتره با زبون خوش برگردی وگرنه خودت میدونی و هلما...
פـریـر ...
۰۶ آبان ۰۰:۰۹
باشه! ینی خراب معرفتتم لوطی :دی

پاسخ :

:دی
چاکریم!
المی ...
۰۶ آبان ۰۰:۲۸
منم قوه ی تمرکزم فک کنم‌خودکشی کرده چند‌وقته اصلااااا نیس😒😒😒

پاسخ :

نباید تنهاش میذاشتی:(
مجتبی مطوری
۰۶ آبان ۰۲:۴۷
ی لیوان قهوه درست کن و لم بده رو کاناپه اصن خود به خود تمرکز میاد😃لامصب خیلی حال میده

پاسخ :

ممنون از راهنمایی:دی
رادیو بلاگی ها
۰۷ آبان ۲۱:۵۳
سلام
امشب سوژه خبری ما بودین :)

پاسخ :

سلام
وات؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان