تولدت مبارک!


باورم نمیشه چهل ساله شدی! تولدت مبارک گلادیاتور رم ^__^


۷ ۱
bahar ...
۰۶ مهر ۲۲:۲۷
((: کی هس

پاسخ :

اسطوره رم!
:)
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ مهر ۲۳:۲۴
:)))
بعد به اندازه یک جوون 22ساله میدوه!
بازیکنای ماهم 40سالگی یک شکم دارن این هوا!

پاسخ :

:)
وقتی میاد تو زمین سن زیادش اصلن احساس نمیشه:)
تقصیری ندارن وقتی 40 ساله میشن شناسنامه ایه ولی تقریبن 65 رو دارن:))
هیچ وقت این نسل رو فراموش نمیکنم...ایتالیای 2006 اسطوره ای!

פـریـر ...
۰۶ مهر ۲۳:۳۳
کیه؟ من کلا ارادت ویژه ای به قهرمانا دارم هیچکدومشونو نمی شناسم :))))

پاسخ :

فرانچسکو توتی
اخه شما مثه من فوتبالی نیستی .`)
پرواز ...
۰۷ مهر ۱۰:۰۷
راستش من نمیشناسم این عکس رو :)

پاسخ :

نشون میده فوتبال نگاه نمیکنی:)
פـریـر ...
۰۷ مهر ۱۳:۴۲
البته قیافش برام آشنائه فکر کنم یه جا دیدمش D:
:))

پاسخ :

آره مثلن تو تلویزیون دیدیش:)
פـریـر ...
۰۸ مهر ۱۲:۳۴
این مگه به فوتبال ربط داره؟ :/
آخه من فیلمای گلادیاتوری و اینا هم قبلا زیاد دیدم :)

پاسخ :

:)
لقب آقای توتی گلادیاتور رم هستش، کاپیتان تیم آ اس رم!
کلن با فوتبال بیگانه ای عزیز:)
ای بابا فیلم تروی و اینا رو میگی؟ نه این آقا فوتبالیسته، فوتبااااال!
[آیکون دختر فوتبالی متعجب!]


פـریـر ...
۰۹ مهر ۱۱:۱۶
حالا بعد این جواب به خودم این حقو میدم برم تو افق محو شم کلا :دی

پاسخ :

نه ای وای چرا؟! حق نداری! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان