تو دلم پاییزه...

از استرس دارم مییییییمییییییررررررمممممم. فقط اونایی که کنکور دادن میدونن من الان چه حالیم. خیلی بده ندونی قراره چی بشه ندونی با خودت چند چندی ... راستش انتظار کشیدن خیلی سخته کلن،حالا هر چی میخواد باشه. وقتی کارنامه عزیزم میاد چند تا حالت داره :یا رتبم خوبه و از خوشحالی میرم تو خونه دور افتخار میزنم یا جواب خیلی افتضاحه و باید خط افق رو تو گوگل سرچ کنمو برم سمتش و فرایند محو سازی خودمو شروع کنم و یه سال تو این وضعیت بمونم وحسابی تو این راه سردارآزمون بشم( خدااون روزو نیاره ولی خو احتمالش بسی زیاده متاسفانه) دیگه حالت سوم نداره.
یجا خوندم نوشته بود واسه کنکور کتابای خیلی سبز رو خوندم ولی نتیجه کنکورم قهوه ای اومد:) 
بازم میگم دعا یادتون نره یه وقت~__~
اوه راستی عنوان از آهنگ پاییز بابک(خان)جهانبخش هستش.
۵ ۲
دیو مهربون
۱۸ مرداد ۱۶:۰۴
من درکتون میکنم کاملا...):)

پاسخ :

ممنون
هععی...
من دلم پاکه ...
۱۸ مرداد ۱۷:۱۷
خخخخ 
رتبه ی بچه های ما که همیشه ی خدا کارت شارژیه خخخ
ایشالا تو مثل بچه های ما نباشی عاقا پلیس 😅😅

پاسخ :

:)
مورد داشتیم طرف زده شارژم شده:))
ان شاءالله مال همه خوب باشه^__^
پرواز ...
۱۸ مرداد ۱۷:۳۷
انتظار واقعا کشنده ست...
من واقعا داغون شدم...مطمئن هم هستم قبول نمیشم ولی خوب در هر صورت آدم استرس داره :(

پاسخ :

بعد جالب اینجاس که میگن استرس نداره که هنوز جواب نیومده:|
امیدت به خدا باشه~__~
علی . ج
۱۸ مرداد ۱۸:۰۵
فردا میاد دیگه ؟؟ یا پس فردا ؟

پاسخ :

این رازیه که فقط اونا میدونن.
Eli D
۱۸ مرداد ۲۳:۳۸
منم هستم........استـــــــــرس آدمو نـــــــــــــابــــــــــــــــــــــــود میکنه....ینی در این حد....شما هم منو دعا کن......مصلحت خدا هرچیه همون میشه....ان شاءالله  ک مصلحت خدا و خواسته ی ما یکی باشه........

پاسخ :

ان شاء الله...
همیشه خدا بهترینو برامون میخواد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان