تو چقدر تنهایی...

صبح امروزکسی گفت به من:
تو چقدر تنهایی! 
گفتمش در پاسخ:...
تو چقدر حساسی؛ 
تن من گر تنهاست،
دل من با دلهاست،
دوستانی دارم
بهتر از برگ درخت
که دعایم گویند و دعاشان گویم،
یادشان دردل من،
قلبشان منزل من...!
صافى آب مرا یادتو انداخت،رفیق!
تو دلت سبز،
لبت سرخ،
چراغت روشن!
چرخ روزیت همیشه چرخان!
نفست داغ،
تنت گرم
دعایت با من!
[سهراب سپهری]
.
.
.
کنکور بی رحم تر از اون چیزیه که فکر میکردم...خیلی هم وحشیه!
۸ ۵
ابو اسفنج بلاگفانی
۱۵ آبان ۱۵:۴۶
کنکور افتضاحه.

پاسخ :

خیلی خیلی افتضاحه:/
هلما ...
۱۵ آبان ۱۵:۵۹
صبح امروز کسی گفت ب من :

تو چرا تنهایی ؟؟

گفتمش در پاسخ :

تن من گر تنهاست

دل من تنها نیست

من خدایی دارم

گرچه او پیدا نیست

کرمش بی پایان

یاریش بی همتاست

دوستانی دارم

همه از جنس بهار

همه آیات خدا

دل من با آنهاست .............................

پاسخ :

دل من تنها نیست...

چقدر قشنگ بود هلما...ممنون:دی

المی ...
۱۵ آبان ۱۸:۲۸
کنکور‌خره وحشیه همه‌چیه اصن

پاسخ :

همه چیه همه چیییی!

مجتبی مطوری
۱۵ آبان ۲۱:۳۱
مرگ بر کنکور✊

پاسخ :

مرررگ!
ح .ط
۱۶ آبان ۱۵:۵۴
از کنکور نترسید 
:)

پاسخ :

اوهوم...سعی میکنم:دی
פـریـر ...
۱۶ آبان ۱۷:۰۳
سهراب سپهری...عالیه...

:: واقعا...و بیشعورترین چیز روی زمینه که آدمو از همه ی زندگیش میندازه :|||

پاسخ :

حتی فراتر...
هعی بابا...بیشعور! باشما نیستم با کنکورم:دی
Lady cyan ※※
۱۶ آبان ۱۷:۱۴
هعی گند بزنن کنکور رو!

پاسخ :

هعی...
پرواز ...
۱۸ آبان ۲۱:۴۴
میگذره :)
یه کم صبوری میخواد :)
انشاالله به چیزی که میخوای ، برسی :)

پاسخ :

اوهوم...ولی خیلی سریع داره میگذره!
ممنون عزیزجانم;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان