جدی جدی رفت!

بدتر از خواستن، این لطمه ی نتوانستن

هی بخواهیم و نتوانیم که چه؟

[شهریار]

+شهریارا همین یه ذره امیدی که داشتم رو نابود کردی برادر من! 

++هیچ وقت نذارین بچه هاتون سریال ساعت برنارد رو ببینن؛ من بعد دوازده سیزده سال هنوز درگیرشم.

+++چقدر سریع میگذره! زرد هم میگذره.

++++انشاءالله یک متر برف نیاد، یک متر و نیم بیاد.

+++++در راستای +هرچی فکر میکنم میبینم امید به زندگیم به بیست دقیقه رسیده.

++++++خوندم و کامنت نذاشتم، یعنی نتونستم بنویسم، فکر کنم اون قسمتی از مغزم که وظیفه تولید کامنت رو برعهده داره از بین رفته...روحش شاد و یادش گرامی...

۶ ۱
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۳ دی ۰۷:۰۷
+...
++هنوز ندیدم
+++واس ما به رنگ دیگریست...
++++ما با ۱۰ سانت هم به والله خوشحال میشیم‌...
+++++...
++++++اون دوتایی که ستاره گزاشتم واقعا سخت بودن...

پاسخ :

++خیلی قدیمیه 
+++هوم...
++++اینجا فقط ابره از بس که هوا آلوده س ولی خب دعا میکنیم:)
++++++دو هفته فقط لایک زدم:)
ابو اسفنج بلاگفانی
۰۳ دی ۱۸:۱۳
ساعت برنارد :)

پاسخ :

شما هم دیدین:)
هلما ...
۰۳ دی ۱۸:۴۲
چقد پیچیده و تشویش اینجاااست ...
زرد میگذره .......

پاسخ :

هوم...دقیقا کجا؟ اینجا؟! نه!
به سبزی میزنه کمی تا قسمتی...
פـریـر ...
۰۴ دی ۱۳:۱۶
چه شده است تو روا جانا؟؟ خوبی شادورد؟؟نه؟؟؟

پاسخ :

خوبم عزیز جان چرا حرف تو دهن من میذاری؟!
خوبم:/
خوبم:|
خوبم:)
عاقا من این پست رو با لبخند نوشتم! نمیدونم چرا اینجوری شده! یعنی تاثیر کنکور اینقدر زیاده؟!
اینارو ولش کن دلم واست تنگ شده بود، شرمنده، فک نکنی بی معرفت شدماا، هستم ولی کمرنگم:(
:))
هلما ...
۰۴ دی ۱۶:۰۰
کجاش رو دقیق نمیدونم , فقط ابهامه رو حتما داره :)

پاسخ :

من و ابهام؟! امکان نداره! نه!
عاقا من خوبم! وای نکنه کل مغزم رو از دست دادم؟! فکر میکردم فقط قسمت کامنت سوخته ولی اینطور که معلومه قسمت پست ها هم سوخته!
نکنه به من مشکوک شدی؟! بگو ببینم:)[ آیکون زبون درازی]
:))
פـریـر ...
۰۴ دی ۲۳:۳۷
تو خوب باشی کافیه...شادی هات مستدام عزیزم :)

:: همه میرن...اشتباه می کنن میرن....

پاسخ :

ممنون عزیز جان:* همچنین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان