دس به دعاییم ...

چند روز دیگه جواب کنکور میاد :| خواهش میکنم دعا کنید واسمون

نکنه یه وقت درگیر المپیک بشید یادتون بره ها ازمن گفتن بود...

(خدایا دوست دارم کمکم کن اونی که میدونی بشه ~__~ )

۹ ۴
Mr. Moradi
۱۶ مرداد ۲۰:۴۳
ان شاالله بهتر از اونی بشه که خودتون دوست دارید :)

پاسخ :

ممنون :)
ان شاالله...
آسیا شاپ
۱۶ مرداد ۲۰:۴۴
سلام
بزارید رک بهتون بگم
الان من بعد کنکور هستم یعنی دانشگاهم
وار کنید این طرف هیچی نیست
فقط درس درس درس
یعنی سختیش از کنکور خیلی بیشتره طوری که یوقتایی دعا میکنی کاش پشت کنکور بودم :))

پاسخ :

سلام
بله همینطوره
درس درس درس کنکور درس درس درس!
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ مرداد ۲۳:۴۸
:)))

پاسخ :

:| این حجم استرس خنده داره آیا؟
پرواز ...
۱۷ مرداد ۰۰:۱۷
شکلک استرس !

پاسخ :

اوهوم...شکلک خیلی استرس!
علی . ج
۱۷ مرداد ۰۰:۴۳
امیدوارم هر دانشگاهی که دوس داری و رشته ای که دوس داری قبول شی :)

پاسخ :

لطف دارین
[ خدا از دهنت بشنوه:) ]
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۷ مرداد ۰۰:۵۸
منم برای چندمین بار دوره همی شرکت کردم

پاسخ :

دوووره همیییی؟( جناب خانی)
علی گوهری
۱۷ مرداد ۱۲:۴۰
ایشالا یه رقمی :)

پاسخ :

اُپس... ان شاءالله
ماهی نفس کش
۱۷ مرداد ۱۳:۲۰
سلام :)
منم کنکوری بودم
چ رشته ای بودین؟

پاسخ :

سلام :)
تجربی:/ 
Eli.m ...
۱۷ مرداد ۱۵:۴۲
:-( :-( 
من چند روزه خواب ندارم...

پاسخ :

:|
حالا خواب هیچی من خوراکم ندارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان