شادوَرد؛این قسمت:شادوَرد یک ساله شد:)

[بسم الله الرحمن الرحیم]

دلم می خواست بنویسم، هرچی از هر کجا، اون موقع مهم نبود. به نوشتن احتیاج داشتم، به خالی شدن و شروع کردم، شروع کردم به نوشتن،  هفتم مرداد سال هزار و سیصد و نود و پنج. نوشتن راهی برای بهتر کردن حالم و منظم کردن افکارم شده بود ولی کم کم خوندن وبلاگ هایی که دوستشون داشتم باعث شد دنیای مجازیم رنگ و بوی تازه ای  به خودش بگیره و...الان یکساله شده! این حس و حال الان یکساله تو تک تک روزهای تقویم من جا خوش کرده و امیدوارم پر شور تر ادامه داشته باشه و...ادامه داشته باشین، پر شور تر از قبل:)
+تولد یک سالگی"روزنوشت های شادوَرد از سیاره زمین!" مبارک:)
++از همراهی همه کسایی که تو این یک سال اینجا رو می خوندن کمال تشکر رو دارم، همچنین از دوستان خوبم: پرواز جان، حریر جان، هلما جان، بهار پاتریکیانِ جان، آقای سر به هوای مهربون، سناتور تد مهربون، آرام جان، آندرومدا جان، محمد(خط خطی) مهربون، آقاگل مهربون، دختریم عزیز و lady cyan جان تشکرجات ویژه دارم.
+++اگه اسم کسی رو جا انداختم ازش دوبله ممنونم، مرسی دمت گرم:)
++++هر نقدی نظری انتقادی پیشنهادی هرچی داشتین مشتاقم که بدونم، بنویسید:)


۳ ۳
פـریـر بانو
۰۷ مرداد ۱۷:۱۰
عزیزدلم ^_^
تولد وبلاگیت مبارک ^_^
ایشالله چندصد سالگی اینجا رو باهات جشن بگیریم :)) :*

پاسخ :

^_^
مرسی جانا:)
شایدم چند هزار سالگی:) انشاءالله
Aramam .F
۰۷ مرداد ۲۱:۰۳
یک سالگی وبتون مبارک:)

پاسخ :

ممنون لطف داری:)
بهــ ــار..
۰۱ بهمن ۰۰:۰۲
شادورد! وای باورم نمیشه اسم منم هست..
اقاااا بیا در آغوش بگیرمت دوست مهربون من. اقااا چی قبول شدی؟
اقاااا سرم زیر دست راستت ایشالا که منم امسال قبول بشم.. دعا میکنی برام؟
وای من از این پسته شات میگیرم نگهش میدارم :*

پاسخ :

سلااام بهاااار:)
^____^ مگه میشه اسمت نباشه؟!
میگم حالا بهت:)
ایشالا ایشالا، بهترینارو میخوام واست رفیق جان♡
اخه چقدر زود گذشت که تو نیم وجبی کنکوری شدی؟ هان؟!
آقا بادوم بگیر بهتره هاا:))
حالا چی شد که رسیدی به این پست قدیمی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان