شاید کمی هم بیشتر!

[بسم الله الرحمن الرحیم]

از تمام تو،
سایه ام را دارم
که شکل تصویر توست...

[شادوَرد]
۳ ۴
آقای سر به هوا ...
۱۵ آبان ۱۱:۱۳
نفهمیدیم چی شد :/ :دی

پاسخ :

هشتگ اعترافات ذهن خطرناک من:))
۴۰۰امین نظر برای شما بود! ثبت تاریخی:)
مریــــ ـــــم
۱۶ آبان ۱۱:۳۶
متاسفانه سایمم شبیهش نیست
:|

پاسخ :

هستااا یکم دقت کن:)
آقای سر به هوا ...
۱۶ آبان ۱۳:۰۵
چقدر من Famousam :))

پاسخ :

Exactly true:))
یه ایده ای دارم گذاشتم وقتی ۵۰۰ نظر شد اجراش کنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان