غلط کردم!


موهام تا کمرم بود...الان دیگه نیست!

۱۱ ۵
پرواز ...
۱۹ آبان ۱۸:۵۹
مبارکت باشه :)
ندیده مطمئنم خوشگل شدی...دی:

پاسخ :

ممنون :)
لطف داری عزیز جان[آیکون عرق شرم] :)
ابو اسفنج بلاگفانی
۱۹ آبان ۱۹:۰۰
دمش گرم.
موهای ما که از خودشون اختیار ندارن.

پاسخ :

جااان؟!
خیلی لی لی به لالاش گذاشته بودم چون:)) شما نذارین
ɐɹɐɓol •_•
۱۹ آبان ۱۹:۰۶
حیف :)

پاسخ :

[سکوت نگارنده و اشک ریختن بیصدای حضار]

פـریـر ...
۱۹ آبان ۱۹:۱۱
غصه نخور عزیزجان! دوباره میرسه تا کمرت :))
فعلا از کوتاهی مو و سبکی سرت لذت ببر که آدم وقتی موهاشو کوتاه می کنه حس پرنده بودن بهش دست میده :دی

پاسخ :

باوشه ولی تا اون موقع دیگه پیر شدم یحتمل:))
آره خداییش این یه مورد خیلی خوبه...همش سرمو تکون میدم:)
خانه سلامتی
۱۹ آبان ۱۹:۲۰
آنهایی که فکر می کنند پول می تواند هر کاری بکند ممکن است برای پول هر کاری بکنند.
جورج ساویل 

پاسخ :

به جون خودم برای پول نبود:)))
פـریـر ...
۱۹ آبان ۱۹:۲۰
نه بابا! من پارسال به پا گل پسر شده بودم ولی الان موهام بلند شده...غمت نباشه...اتفاقا الان که زیاد درس میخونی موهات کوتاه باشه بهتره :) 
اوهوم :))

پاسخ :

نه من هنوز دخترم:)) تا رو شونه س الان...میخواستم بسته بشه، پسرونه نزدم:)
هلما ...
۱۹ آبان ۲۱:۰۳
مباارکه ... 
مال من پایین شونه هامه تا چند روز میشه رو شونه هام :)

پاسخ :

ممنون:)
پیش پیش مبارک باشه:)
المی ...
۲۰ آبان ۰۱:۰۷
م وهات جون گرفتن:دی

پاسخ :

اوهوم:دی
سِناتور تِد
۲۰ آبان ۰۱:۱۰
:|

پاسخ :

آهان:)
Lady cyan ※※
۲۰ آبان ۱۸:۱۴
همیشه کوتاهه موهام :)

پاسخ :

واسه من همیشه بلند بوده:)
مجتبی مطوری
۲۰ آبان ۱۸:۲۵
حیف نیست موها کوتاه بشه):
ای وانت مو):

پاسخ :

بستگی به شرایط داره:)
یو وانت مو:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان