مخاطب ندارد!

من یه پرندم...
آرزو دارم،
تو یارم باشی...

+ مخاطب ندارد :دی باور کنید!
++ خو چیه منم دلم خواست شعر بی مخاطب بنویسم:دی 
۹ ۳
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ آبان ۰۱:۴۶
اون قدیم ترا (اونموقع ها که تو وبلاگ نمینوشتم. تو یک فضای مجازی دیگه ای!) یک هشتک داشتم به اسم تاکسی نوشت ها!

اینم جزء شون بود.

پاسخ :

آقا اون موقع من به دنیا نیومده بودم:دی
جدیدن هر وبلاگی میرم یه شعر عاشقانه نوشته بعلاوه پینوشتِ مخاطب ندارد به خدا و به پیر و اینا: دی منم خواستم داشته باشم از این عچقولانه تر شعر پیدا نکردم:دی
פـریـر ...
۰۶ آبان ۰۲:۲۱
خیلیم خوب :دی

پاسخ :

ممنون لطف داری:دی
مجتبی مطوری
۰۶ آبان ۰۲:۴۰
این شعر رو تو ی فیلمی دیدم ولی یادم رفته😃اسمش چی بود خیلی با فیلمه حال کردم😃شعرش هم خیلی قشنگه

پاسخ :

این شعر رو تو خیلی از فیلما خوندن:دی
ممنون...
ɐɹɐɓol •_•
۰۶ آبان ۰۹:۲۳
بح بح ناز نفست D:

پاسخ :

چاکریم!
:دی
پرواز ...
۰۶ آبان ۱۰:۲۸
من باور میکنم که مخاطب نداره -_-
:)

پاسخ :

آورین:دی

Super TeD
۰۶ آبان ۱۱:۲۱
ملت مریض دارن ://
جیغ و داد چیه راه انداختین ://

پاسخ :

بله بله:/
به بزرگیه خودتون ببخشید! من از گونی میترسم!
:دی
مکاترونیک خودرو
۰۶ آبان ۲۱:۳۰
آخی شعرزیبایی بوود

پرنده هم شدی رفت

پاسخ :

ممنون لطف دارین...
بعله:دی
مکاترونیک خودرو
۰۷ آبان ۲۲:۲۱

                                                    💙💙بسم الله الرحمن الرحیم💛💛

باعرض سلاااام 🙋🙌ودرودخدمت بلاگری عزیز،امیدوارم زندگی موفقی داشته باشی...🎇

بنده مدیریت ❄✨سایت مکاترونیک❄ ❇هستم،دراین سایت درباره🚐🚘 خودرووانواعش ونوع کارکردقطعاتش🚒🚌🚗🚕 و...میپردازد

بنده شماااا👦👧رادعوت میکنم که باکامنت های زیباتون🌈✉✉ درباررره چگونه 📙مطلب📗 گذاشتن من رایاری فرمایید....


🙋شمادوست عزیز🙆درباره سایتم هر😕انتقادی😕 ،😏پیشنهادی😉،😠فحش😠 یاهرچیزدیگردارید،بفرمایید
باگوش شنواااا👂👂مشتااااق انتقادهایتاااان📛📛📚📚 هستمم
باتشکرازتون مکاترونیک خودرو

پاسخ :

به نام خدا
سلام
ممنون:دی
چشم حتمن:)
هلما ...
۰۹ آبان ۱۴:۴۹
خودتو اذیت نکن سعی بر باور کردنش میکنیم :)

پاسخ :

چشم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان