میخوام بترکونم!

از صب تا حالا سرم درد میکنه:/

خوب نمیشه

یعنی نمیخواد خوب بشه

لج کرده

خوب شو 

میگه میخوام بترکونم

فقط حواستون به شمارش معکوس باشه برید زیر میز قایم شید!

سه، دو........نه نه صب کن! یه پست نوشته بودم واسه تبریک روز بزرگداشت مولانا و همچنین روز جهانی ناشنوایان ولی پاک شد! همش به خاطر این سردرد لعنتی بود که پرید...خواستم دوباره بنویسمش ولی نشد کلی باید شعر تایپ میکردم ولی سرم اه چقد باید بگم درد میکرد خودتون میدونید دیگه یعنی تاحالا دیگه فهمیدید، چی میگفتم آهان فقط تهش جمله ای که نوشته بودم این بود: تاحالا فک کردین اگه نمیتونستید صدای عزیزتریناتونو بشنوید دنیاتون چه جوری میشد؟

۸ ۲
ɐɹɐɓol •_•
۰۸ مهر ۲۲:۴۲
سر درد خر عسد :/

پاسخ :

صد در صد پشمالوی توسی! تضمینی:)
פـریـر ...
۰۸ مهر ۲۲:۵۳
سر درد خیلی مزخرفه جدا :/

الان خوبی؟ :)

پاسخ :

خیلی زیاد:/

بزار فک کنم....نه احساس میکنم سرما خوردم!
پرواز ...
۰۸ مهر ۲۲:۵۳
ایشاالله زود خوب بشی :)

پاسخ :

انشاءالله:) ممنون عزیز:)
Super TeD
۰۸ مهر ۲۳:۵۳
تصور سختیه!

پاسخ :

خیلی سخته...
حتی دیگه نمیشه آهنگ گوش کرد! فاجعس:/

آقاگل ‌‌‌‌
۰۹ مهر ۰۰:۱۱
من راه حل دارم ولی باید قوی باشی!
یک قرص استامینوفن ساده رو باید بگذاری زیر زبونت تا خودش آب بشه بره پایین.
ولی خب اولش تلخه کمی.
:)

پاسخ :

اوهوم سعی خودمو میکنم ولی قول نمیدم:)

چی؟! مگه سکته کردم؟ از همین تریبون اعلام میکنم خوب شدم دیگه درد نمیکنه فقط سوت میکشه!

یعنی شما امتحان کردی که میدونی تلخه کمی اولش؟ حالا که جواب میده چشم:)
دلارام 🌻
۰۹ مهر ۰۰:۲۰
دنیام همونجوری که قبلن بود میشد؛)

پاسخ :

آهان از اون لحاظ!
פـریـر ...
۰۹ مهر ۱۱:۱۷
سرما خوردی؟ :/ پاشو یه قرص بخور یه دارویی چیزی نذار این احساس سرما به خود سرما تبدیل شه!!!

پاسخ :

تقریبن:/ چشم فرمانده! اطاعت میشه!
هلما ...
۰۹ مهر ۱۲:۲۴
مزخرفتر از سردرد هم مگه داریم ؟؟
دنیا سخت بود زندگی تلخ ولی با همه اینها زندگی باز جریان داشت .. ولی ن با این شور .

پاسخ :

جواب منفیه! مگه داریم مگه میشه!
اوهوم...به نظرم نشنیدن خیلی سخت تر از ندیدنه در کل:| چه ربطی داشت اینی که گفتم؟نمدونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان