نمی دانم کیستی

[بسم الله الرحمن الرحیم]

من با خیالت خاطره دارم،
ای تویی که هیچگاه ندیدمت...

[شادوَرد]

۴ ۳
. یاسون .
۱۶ دی ۱۹:۴۶
جدی جدی میشه آدم یکی که وجود خارجی نداره رو دوست داشته باشه؟ دی:

پاسخ :

از کجا معلوم وجود خارجی نداره؟ اینکه ندیده باشم و ندونم کجای این جهان هفت و نیم میلیاردیه دلیل به نبودنش نیست :دی
همچنین پیشنهاد میشود: این
من دلم پاکه ...
۱۷ دی ۱۸:۴۸
اوو‌ مااای گاااد....
تحت تاثیر قرار گرفتم...

پاسخ :

که اینطور...
:)
ملینا ...
۲۵ دی ۱۹:۰۹
خخخ منم ندیدمش 

پاسخ :

که اینطور...
:)
پسر شجاع
۲۳ اسفند ۱۹:۵۵
تازه من کلی نامه هم واسش نوشتم! :)

پاسخ :

امیدوارم برسه دستشون، یه روزی:)
خوش اومدین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان