هرکس به زبانی صفت حمد تو گوید...بلبل به غزل خوانی و قمری به ترانه!

این وسط مسطای زندگی وقتی فک میکنی رها شدی و همینطوری معلقی و احساس میکنی هیشکی رو نداری، درست تو لحظه هایی که داد میزنی و فک میکنی تو خلا گیر کردی که حتی صدات به خدا نمیرسه یهو میبینی اژدها وارد میشود! خدا یجوری خوبیاشو به رخت میکشه و محکم دستتو میگیره که نزدیکه دستت کنده شه! اینجوریاس! بعدش ذوق میکنی بعدترش از خدا خجالت میکشی بعدترترش حال میکنی بعدترترترش به همه میگی آره خدا خیلی بزرگه حواسش به دل تک تک بنده هاش هس! خلاصه که خیلی حس خوبیه ببینی میشه از این بن بست مشکلات هم نجات پیدا کرد، اوهوم...باهات موافقم بعضی وقتا خدا به نظر ما تاکید میکنم به نظر ما داره سخت گیری میکنه و ما رو تو دردسر میندازه ولی ما که حکمتشو نمیدونیم! این یه حقیقته که باید تسلیم باشیم! تسلیم حکمت خدا.
+چن وقت بود خیلی ازش گله و شکایت میکردم...امروز خوابوند تو گوشم! البته دوستانه، در حد یه تلنگر که بگه لعنتی حواسم هس نگران نباش! من پشتتم، غر نزنی همه چی رو  درست میکنم عجیجم!
++ الان فهمیدین من با خدا صمیمیم  یا بیشتر توضیح بدم؟!
+++خداییش خیلی خوبی خدا^__^
۱۲ ۲
ɐɹɐɓol •_•
۱۳ مهر ۱۸:۴۱
:)

پاسخ :

کجای این ذهن داغان خنده داره؟! :دی
bahar ...
۱۳ مهر ۱۹:۰۲
(:چقد خوبه اون وقتی خدا دستمونو میگیره

پاسخ :

اوهوم:دی خیلی خوفه!
Lady cyan ※※
۱۳ مهر ۱۹:۳۴
:))))))

پاسخ :

هه هه هه اوو! ( جناب خانی خوانده شود)
Super TeD
۱۳ مهر ۲۱:۰۰
سفارش ما رو هم کنین پس :)

پاسخ :

لطف دارین...من خودم محتاجم به سفارش!
:)
פـریـر ...
۱۳ مهر ۲۱:۴۸
حالا چرا اژدها :/ خو مثلا می گفتی خدا وارد می شود :))

:: منم با خدا کلی رفیقم! اینقدی که حس می کنم یه وقتایی میخنده بهم و با خودش میگه گیر چه بچه ی زبون نفهمی افتادما :)))

خدا خیلی خوبه!خیلی...
:)

پاسخ :

اخه اسم فیلم بروس لی عه:)
 :))) 
بینهایت خوبه!
פـریـر ...
۱۳ مهر ۲۳:۳۲
آها! دختر تو علاوه بر فوتبال بروسلی هم می بینی؟ :| بابا دمت گرم :))

پاسخ :

هر دم از این باغ بری میرسد! حالا فوتبال و بروسلی خوبه بقیه کمالاتم رو نمیگم ریا نشه:)
اینجا هوا سرده ولرم بیشتر نمیشه! دم شما گرم;-)
هلما ...
۱۴ مهر ۱۲:۳۹
خدا خیلی خیلی بزرگه ....
چقد خوب بیان کردی آراگل :*

پاسخ :

خیلی...
شیب؟ بام؟ چی؟
هلما ...
۱۴ مهر ۱۲:۵۵
ببخش عزیزجان همزمان وبا رو میخوندم ی لحظه فک کردم پست آراگل هستش :) ------> شرمنده از علائم پیریه :))

پاسخ :

خواهش میکنم عزیز;-)
این علایم رو همه دارن عادیه:))[دکتر درون!]
پرواز ...
۱۴ مهر ۱۳:۰۹
خدا همیشه هست و حواسمون رو داره :))

پاسخ :

درسته:)همیشه خدا هست!
دلارام 🌻
۱۴ مهر ۲۲:۵۷
مرسی عزیزم؛**
ایشالله ایشالله؛)
ایشالله تو هم موفق بشی؛)

پاسخ :

خواهش میکنم :*
انشاء الله
ممنون لطف دارین;-)
פـریـر ...
۱۴ مهر ۲۳:۴۹
اوه بعله! پس از هر بندانگشتت یه کمال قراره بریزه و ما رو مفیوض کنه!خلاصه خواهرجان بی نصیبمون نکن از این کمالات! :))))

:: باشه پس دمت ولرم! :))

پاسخ :

:)) آورین آورین! خوشمان آمد;-)
دم شما نیز هم! :))
פـریـر ...
۱۵ مهر ۰۰:۰۱
چاکرم :))

پاسخ :

ما بیشتر!
(خودم کف کردم!!!!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان