هنوز نیومده لامصب

هر پنج هزارم ثانیه یه بار سایت سنجشُ رفرش میکنم. مرورگرم خسته شده دیگه نا نداره...هی میگه نیومده به پیر به پیغمبر نیومده برو شب بیا بخدا سوختم از بس رفتم سنجش دات اُ آ جی ( لهجه مرورگرم بریتیشه r رو تلفظ نمیکنه!)

دلم عددای کوچیک میخواد...دورقم...سه رقم...چهاررقم...

اگه من دستم به پطروس نرسه...انگشتشو گذاشته یه وقت سد کنکور خراب نشه...

۹ ۳
دیو مهربون
۱۹ مرداد ۱۲:۳۶
گفتن فردا نه صبح
ولی احتمالا آخر شب میاد
وللش بابا؛)

پاسخ :

چشم...یکی شوما ول کردی یکی من:)
علی . ج
۱۹ مرداد ۱۲:۳۸
جزو برتر ها نبودین ؟ عَخِی !!!! :|
عب نداره بالاخره که قبولین .. امیدوارم شهید بهشتی عی ، دانشگاه تهرانی ، شریفی چیزی قبول شین :)

پاسخ :

خواستم ریا نشه...
آره بالاخره دانشگاه آزاد ، مسج آف لایتی، علمی کاربردی عی ...
من دلم پاکه ...
۱۹ مرداد ۱۲:۴۰
بابا الان یکاری میکنی سایت بپوکه هاااا خخخخخ😅😅

اون زبون بسته هیچی نمیگه تو خجالت بکش خخخه

پاسخ :

یهو میگن به علت تعمیرات سایت جوابا یه ماه دیگه میاد:)
:/ 
علی گوهری
۱۹ مرداد ۱۲:۴۶
دانشگاه هیچ خبری نیست هیچی :/

پاسخ :

ماهم میخوایم بیام همین بهمون ثابت بشه:)
پرواز ...
۱۹ مرداد ۱۲:۵۰
من دارم میرم اون دنیا دیگه...

پاسخ :

خدا نکنه وایسا جواب بیاد قراره اتوبوس بگیریم همه باهم بریم:)
آقاگل ‌‌‌‌
۱۹ مرداد ۱۳:۱۹
بابا برو بگیر بخواب. یا برو بزن به در و دشت! تا فردا عصر. باور کنین اگه زودتر برید ببینید نتیجه بهتر نمیشه.
:)

پاسخ :

چشم. فعلن زدیم به درودیوار:) 
نیمه سیب سقراطی
۲۰ مرداد ۲۱:۰۱
جنس استرسش فراموش نشدنی :|

پاسخ :

درسته :/
Mr. Moradi
۲۲ مرداد ۱۳:۲۷
راضی بودین؟ :) امیدوارم که راضی بوده باشین از نتیجه ...

پاسخ :

تقریبن...
خیلی ممنون لطف دارین.
آبان دخت ...
۲۸ مرداد ۰۰:۴۱
خب چی شد؟ نتیجه نیومد؟؟؟ دیگه تا لان باید اومده باشه ها :|

پاسخ :

چرا اومده سلام میرسونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان